Na Zbornici zasebnega gospodarstva Žalec smo v okviru aktivnosti projekta SPOT svetovanje uspešno izvedli praktično usposabljanje z naslovom ''Kaj mi ponuja LinkedIn in kako naj ga uporabljam pri svojem poslu?''.
Glavni cilj usposabljanja je bil udeležencem čim bolj približati enega največjih poslovnih družbenih omrežij, kjer si lahko podjetja zgradijo svojo spletno identiteto in so v stiku z ljudmi oziroma podjetji, ki se ukvarjajo z isto dejavnostjo kot oni. Ključni cilj LinkedIn omrežja je povezati strokovnjake z vseh področij in celega sveta tako, da bi postali še bolj produktivni in uspešni. Podjetjem omogoča stik s strokovnjaki iz njim znanega področja, z zaposlitvami oz. iskalci zaposlitve, novicami in znanjem, ki jim omogoča postati še boljši v tem kar počnejo.
Raziskave so pokazale, da je v segmentu B2B trženja LinkedIn do štirikrat bolj učinkovit kot druga družbena omrežja. Svojo stran na LinkedInu ima več kot štiri milijone podjetij po svetu, v Sloveniji približno le 3 odstotke podjetij, kar kaže na približno deset letni zaostanek Slovenije za Združenimi državami Amerike.
Danes lahko rečemo, da je stran na LinkedInu ena izmed nepremičnin podjetja, zato jo je potrebno čim bolj izkoristiti. Da bi pritegnila čim več obiskovalcev in služila svojemu namenu, naj bo naslovna fotografija čim bolj prepričljiva, opis podjetja pa naj zajema področja, s katerimi se ukvarjate in ključne izdelke ter storitve. Odveč ne bo niti navedba o tem, zakaj je vaše podjetje edinstveno.
Svetovalka
Barbara Mesarec Jakopič, mag. manag.
Priloga: članek v originalu
Viri: